HTML

Hasznos dolgok

Főleg olyan dolgokról szeretnék irni, amik saját tapasztalataimon alapulnak. Lesznek itt a tervek szerint tesztek, receptek, stb

Friss topikok

Linkblog

Nokia E63 benchmark

2009.12.12. 21:55 HasznosMano

Hello,

Nemrég láttam egy videót , amelyben az omnia HD-t hasonlították össze a nokia egyik zászlóshajójával. Ebben a videóban a nokia nincs mit tagadni elvérzett (250 pontot kapott).

Gondoltam egyet és lefutattam a tesztet az én kis maradi Nokia E63-as készülékemen.

Van benne egy opció (turn on/off acceleration)

Turn on: 332 pont

Turn off: 316 pont

A teszthez még annyit, hogy a gép kb fél éve van meg. Arra amire használom teljesen megfelel. Mivel főleg üznetet küldök fogadok vele , telefonálok, egy két játék még becsúszik.

Szóval erre szerintem ez a teljesítmény teljesen megfelel. mondjuk azon egy kicsit csodálkozom, hogy a Nokia N97-nél jobb eredménynel végzett, ezt kezelje mindenki a helyén.

Üdv

A tesztért köszönet a Speedy Go! -nak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tapasztalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr371593219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása